FN Coaching

Veelgestelde vragen

Hebt u een vraag? We staan voor u klaar.

  • Wordt er rekening gehouden met voedingsvoorkeuren en allergieën?

    Ja, de maaltijden worden compleet afgestemd op de wensen en intoleranties van de klant.

  • Zijn de trainingsschema’s geschikt voor alle sportscholen?

    Ja, de trainingsschema’s worden afgestemd op de toestellen die beschikbaar zijn in de sportschool waar de klant sport.

  • Wat houdt 24/7 bereikbaar via chat in?

    Dit houdt in dat jij ons ten alle tijden een berichtje kunt sturen via de chat functie in VYTAL. Wij zullen hier dan zo snel mogelijk op reageren.

  • Wat nu als ik beginner of juist erg ervaren ben binnen fitness?

    Wij zijn er om iedereen te helpen. Wij zullen zowel de voedings- als de trainingsschema’s afstemmen op het niveau van de klant. Je hoeft dus niet bang te zijn dat je iets niet kan.

  • Hoe wordt de progressie bijgehouden?

    De progressie die wordt bijgehouden in VYTAL via een digitaal logboek. Hierin wordt zowel de lichamelijke progressie als de progressie in de sportschool bijgehouden. Lichamelijke progressie wordt bijgehouden doormiddel van: foto’s, gewicht en lichaamsomtrekken. Deze gegevens gebruikt FN Coaching uiteraard alleen voor klantdoeleinden. De progressie in de gym wordt gemeten door simpelweg het gewicht te noteren dat bij de oefeningen gebruikt wordt.

Share by: